maandag 24 december 2012

Rini & Gerrie

Hallo Allemaal

Meestal knutsel ik gewoon voor mijn eigen plezier. Soms vraagt iemand of ik iets speciaals kan maken. Zo ook bij deze kaart. Speciaal voor vrienden van mijn moeder die 40 jaar getrouwd zijn. (En zo heb ik beloofd nog een kaart te maken voor nog een stel dat 40 jaar getrouwd is) Ik vind het echt geweldig als mensen hun huwelijk zolang zo goed houden.

Met deze kaar wil ik graag meedoen met de uitdaging van Elke kaart een feestje alles mag.


De kaart opent naast het randje waarop hun namen staan, de foto is gemaakt door mijn moeder omdat ik dat zelf vergeten was dus helaas geen foto van de open kaart.

groeten
Wendy

1 opmerking:

  1. Zulke opdrachten zijn juist leuk om te doen en het is je goed afgegaan.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen