donderdag 20 december 2012

Fijne kerst

Hallo Allemaal

Maar vooral een speciaal hallo voor mijn 2 volgers. Ik voel me heel vereerd dat jullie mij zijn gaan volgen zonder mij te kennen. Natuurlijk hoop ik nog meer volgers te krijgen om aan nog meer mensen te laten zien wat ik allemaal knutsel. Maar speciaal voor jullie deze creatie:

(de foto's zijn helaas minder mooi dan de creatie in het echt)


Ik heb uit statische raamfolie deze sneeuwvlokken gesneden. (folie is gewoon te koop bij de praxis)


 
Ik heb de sneeuwvlokken op onze tv kast geplakt. ik heb de cartridge it's cold outside gebruikt en de cartridge plantin schoolbook.
groeten en heel fijne dagen,

Wendy

3 opmerkingen:

  1. Ja daar ben ik er een van. Mooie om dat uit te snijden, heeft ook niet iedereen. Ik wil jou wel een keer in mijn blog noemen, je kunt ook zelf bij anderen gaan kijken en kenbaar maken dat je volger bent geworden en waarom, en dat je bij je volgers een tegenbezoekje brengt en reageert. Is erg leuk en ook wel verslavend hoor!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig gezicht. Dat werkt goed he? dat folie. Heb het ook wel eens gebruikt. Het lijkt wel of er glitters opzitten.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je toch "coole" dingen maken met dat raamfolie. Echt iets voor de creatievelingen onder ons. Ik ben een beetje naar inspiratie aan het zoeken om het zelf te gaan doen en ben al zoveel toffe dingen tegengekomen! Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen