vrijdag 28 september 2012

Challenge #8 bingo

Hallo Allemaal

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt volgens het principe clean and simple. Deze keer speciaal voor de challenge van Mi CAS es su CAS. Bij de Challenge moest je een bingo rijtje kiezen, ik heb gekozen voor het rijtje, roze-lint-embossen en dit is mijn kaart.

Ik heb perkament papier geembost en dan op een mooie roze kaart geplakt. Doordat perkament papier enigzins doorzichtig is zie je het roze er mooi doorheen.
 
 

Hoewel de kaart clean and simple is heb ik wel meerder kaarten gemaakt voordat ik het bingorijtje ook een mooie kaart vond opleveren. Maar over deze kaart ben ik wel tevreden.

groeten
Wendy

5 opmerkingen:

  1. En hier mag je terecht tevreden over zijn. Wat een mooie uitwerking! Dank je wel om mee te doen met de Bingo-challenge bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een hele mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan MCSC. liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook nog een perfecte bingo!! Wat leuk dat je met ons mee doet bij MCSC!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan en leuk dat je meedoet met MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Bedankt voor het meedoen met MCSC!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen