maandag 28 september 2015

bruiloft Scr@p-Cards challenge #77

Hallo Allemaal

Een hele tijd geleden dat ik een blogbericht plaatste. Hopelijk kunnen jullie mijn bijdrage toch weer waarderen!
Ik lees wel heel veel blogs om daar inspiratie uit te halen.
Vandaag laat ik een speciaal gemaakt kaartje zien voor een geweldige bruiloft.



(En voor wie het nog niet duidelijk is, bij deze bruiloft zijn 2 geweldige vrouwen met elkaar getrouwd)

Met dit kaartje doe ik graag mee bij Scr@p-Cards challenge #77

Veel liefs
Wendy

5 opmerkingen:

  1. Zooooooo, dat is lang geleden! Ik zag al een keer en reactie van jou bij mij, maar toen ik op je naam klikte zag ik dat je laatste berichtje van 18 januari was.
    Het kaartje voor het vrouwelijke bruidspaar is geweldig! Romantisch aan de ene kant en toch ook wel clean.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat het bruidspaar onder de indruk is van jou kaartje Wendy.
    Je hebt er een persoonlijke touch aan gegeven door twee trouwjurken te gebruiken.
    De combinatie van zwart & zilver maken het een stijlvolle kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een bijzonder trouwkaartje Wendy! Twee prachtige trouwjurken en zo
    te lezen was het een geweldige bruiloft! Heel leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy wat een super leuke trouwkaart! Echt zo leuk die twee prachtige bruidsjurken en de Polaroid :) Ik denk dat de dames helemaal weg zullen zijn van deze kaart!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy
    Wat een prachtige persoonlijke trouwkaart met twee hele mooie trouwjurken.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen