donderdag 23 januari 2014

Febe is geboren

Vandaag heb ik speciaal voor Febe en haar ouders een kaartje en rompertje gemaakt.





Zowel het kaartje als het vinyl heb ik uitgesneden met de Cricut. De grootte is allee
n wel aangepast.
 


Ik vond de combinatie deze keer wel heel erg mooi. Ik hoop dat jullie het ook kunnen waarderen.
 




Ik wil met deze creatie meedoen met de volgende 2 challenges:


Creative Cutting Challenges: Uitdaging #36 Cijfers en/of Letters...
Less is more: New Baby!




liefs
Wendy






2 opmerkingen:

  1. erg leuk zo wendy, en gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sorry for the late visit!
    This is super, a great copy of the original!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen