dinsdag 26 februari 2013

Diorama

Hallo allemaal

Meestal begin ik met foto's en zoek daar papier bij. Behalve bij de volgende lay-out. Dit papier kwam ik tegen en ik zag er meteen de efteling in. Omdat we daar op vakantie zijn geweest was het niet zo moeilijk daar leuke foto's bij te vinden. Ik wil met deze layout graag meedoen met de uitdaging van elke kaart een feestje. Daar willen ze dat je een frame gebruikt. Ik heb bij deze layout metalen frames gebruikt voor de foto's van mijn kinderen (die voor internet even bedekt worden met een paper doll dress up gezichtje).



Dit is voor mij weer een mooie bladzijde uit mijn scrapalbum. Ik hoop dat jullie hem ook kunnen waarderen.

liefs
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en voor jullie natuurlijk een super herinnering. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelleke wat ben jij snel met een reactie! leuk dat je mij zo actief volgt! Het was zeker een super herinnering. liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent er snel bij, Wendy. Mooie lo en wat heb je de frames er leuk op verwerkt!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo heb je gemaakt voor het blog van EKEF.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke creatie, bedankt om mee te doen met de uitdaging van
    Ekef.
    Groetjes,
    Peggy * mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige LO is dit geworden, Wendy!!
    Mooi frame heb je gebruikt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen